جمعه ۲ آذر
شوق حضور... شعری از محمد صادق بخشی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۱۷ شماره ثبت ۳۱۵۹۳
بازدید : ۶۱۷ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب محمد صادق بخشی
|
کبوتـرانه به شوق حضـور میآیم!
که عاشقانه به دیدار ِ نور میآیم!
غزل به یادِ تو رقصید و دل هوایی شد
به پای بوس تو با شوق و شور میآیم
کبوتران حریم تو خوب فهمیدند
که دل شکسته ام از راه ِ دور میآیم
تویی غریب نواز و گواه ِ من آهو
به مُلک ِ اَمن و پناهی صبــور میآیم
نفس بریدهام از دستِ شبپرستیها
چو روزنی به تماشای نــور میآیم
کرم نما و به این خسته دل نگاهی کن
اگرچه دست ِ تهی در حضور میآید
*********
تشکر از نگاه زیبایتان .
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.