سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 12 تير 1403
  • سقوط هواپيماي مسافربري جمهوري اسلامي ايران توسط ناوگان آمريكاي جنايت‌كار، 1367 هـ ش
  • روز بزرگداشت علامه اميني، 1349 هـ ش
27 ذو الحجة 1445
    Tuesday 2 Jul 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      سه شنبه ۱۲ تير

      اسید پاشی 2

      شعری از

      منصور شاهنگیان

      از دفتر گذشت ايام نوع شعر قطعه

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۳ ۰۹:۴۲ شماره ثبت ۳۱۴۵۰
        بازدید : ۶۱۹   |    نظرات : ۱۷

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر منصور شاهنگیان
      آخرین اشعار ناب منصور شاهنگیان

      به نام او
       
                       از رنجی که میبرند چگونه بگوییم ؟
      از سوزش  ِ اسـیدی 
      وقتی به جانش ، افتاد
      لب تَـر کنم ، بسوزد
                   تا مغز  ِ  استخوانت ...
      آخر چگونه انسان
      با دست ِ خود تواند
      زخمی زنـد جگر سوز
                   بر جسم و بر روانت ...
      زیبا و دلربا بود
      با آن صدای گیرا
      اما چه شد که آن شب
                       غلطید در کنارت ...
      وقتی اسید پاشید
      بر آن رخ ِ فریبا
      آتش به جانش افتاد
                 با سوز ِ بی نهایت ...
      اورا امان ندادند
      در عین ِ نو جوانی
      تا عشق را بفهمد
                   در حرمت ِ نگاهت ...
      گویا که بایدم بود
      راضی به مرگش ، آری 
      زیرا ، مُـدام می سوخت
                      از رنج ِ در نگاهت ...
      شاید در آن دم ِ شوم
      حتی به مادرش هم 
      فرصت نشد بگوید :
                  دیدار تا قیامت ...
      اصفهان -پاییز 93
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0