يکشنبه ۲۷ آبان
آب حیرت شعری از طارق خراسانی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۳ ۲۱:۳۵ شماره ثبت ۳۱۳۰۶
بازدید : ۱۰۰۵ | نظرات : ۱۵۱
|
آخرین اشعار ناب طارق خراسانی
|
بيــــا و ... بوســـه ام را واژگـون كن
بيــــا و ... اين سَـرِ من را، نگـون كن
بجــاي نيــكي من...، ظلــم خـود را
توانمنـــدا...، بيـــا، بی حد فزون كن
در اين قـرنَم، نمي بخشــند شـادي
بيــا اي دل، ســفر ســوی قرون كن
قِــراني معــرفت ...، هـرگــز نديـدم
زبوني گــويدم: «خود را زبـون كن»
به بيــرون رفتي و غوغــــای غم بود
به بيتي رفته...،ســـر را در درون كن
هزاران بيت گفتم ، فايــده چيسـت ؟
كه گويد، ســـينه را درياي خون كن؟
نمي بخشــــند... اينجــا آبِ حيـــرت
به مـويي چنگ زن... دل پر جنون كن
به دونمایه چه خواهي گفت؟ طارق:
«محـــرم را... ، به ضــدِ فكـرِ دون كن
نگاري...، سَــر دهـد در راهِ معشــوق
تو تشتِ زَر به سَر، باري فـزون كن!!»
7 آبان 1393 طارق خراسانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.