يکشنبه ۴ آذر
اردیبهشت شعری از محسن نظری
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۳۱۲۷۲
بازدید : ۴۵۷ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب محسن نظری
|
می شود از منطق چشمت ، به برهان ها رسید
از لبت ، با "احتمالا" هم به "امکان ها" رسید
با نوای خنده ات ، دل را به نامت ثبت کرد
می شود ، با اشک چشمانت به طوفان ها رسید
در گناهت غرق شد ! ... با یادت استغفار کرد ،
از گلویت ، تا طنین صوت قرآن ها رسید
بین بازوهای تو ! باید سر و سامان گرفت
آن سوی جغرافیای نابسامان ها رسید
می شود از اشتیاق بوسه ی پنهانی ات
تا خود اردیبهشت و ... طعم باران ها رسید
قصه ی ما را نباید ، نارفیقان بشنوند !
باید از عشقت گذر کرد و ... به کتمان ها رسید
آه اگر بودی چه می شد ؟ هرگز آیا می شود :
با عبور از درد هجرانت به درمان ها رسید؟
محسن نظری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.