سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 9 آذر 1403
  • روز بزرگداشت شيخ مفيد
28 جمادى الأولى 1446
    Friday 29 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      جمعه ۹ آذر

      خالق هستی

      شعری از

      منصور دادمند

      از دفتر دیوان مسعود نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۸:۱۵ شماره ثبت ۳۱۰۴۰
        بازدید : ۴۱۴   |    نظرات : ۱۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر منصور دادمند

      باز دلم به نام خالق هستی رسید
      جان به مستی رسید
      سر به زیر رسید
      خنجربران عشق
       به جانم رسید
      قلبم به دو نیم رسید
      عشق به فریاد رسید
      باغ دلم با اشک گلستان شد
      نغمه بلبل با سوختنش همراه شد
      گلها پر پر سوخته به باد شد
      با ناله باد همراه شد
      به فریاد عشق جان شد
       از دل بی تاب شد
       اشک دلم ناب شد
      قلب دلم فریاد شد
      ناله به فراق لیلاشد
      باز سوختن و ساختن چاره شد
      امید و انتظار تنها راه شد
      پنجره دلم باز شد
      رخ به جانان رسید
       عشق دلم به فریاد رسید
      لرزه به جانم رسید
      اشک شوقم به باران رسید
      رقص دلم با ساقی عشق
      بر خنجر بران شد
      بامی ناب همراه شد
      سوختن و ناله زدند به میخانه شد
      جام می به فریاد شد
      بر بدن سوخته ام
      می اش به جانم رسید
       شعله عشقم به هفت آسمان رسید
      سوختنم به ملا ئک رسید
      شیون زاری به همه هستی رسید
      ناله هستی از دل من فریاد شد
      خاکسترم ناله به نام زیباشد
      هر ذره ام نام جان شد
      زیبا به زیبا شدم
      پرتو نور جان شدم
      فانی به ذات جان شدم
      باقی  و ساقی به مهر  شدم
      امانت به پایان شدم
      جلوه گری ناب
       به جمال والا شدم
      از وجود رها شدم
      چون گل زنده به کمال شدم
      کلمه به جان شدم
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2