شاه مردان
شیر میدان شاه مردان آیت یـــــــــــزدان علــــــــی
از تو گردد پر طــــــراوت عرصه ایـــمـــــان علـــــی
لشکر ابلیس گردیده ز بالای تو پســــــــــــــــــــت
برق شمشیرت کند ویران شب شیــــطـــــــان علی
هم تولد هم شهــــــــادت هر دو در بیــــــــــت خدا
عقل عالــــــــم از شکوهت تا ابـد حیـــــــــران علی
نیست باکی هرگز از طوفان به دریـــــــــای وجود
چون تویی همراه و پشتیبان و کشتیبـــــــــان علی
با سخاوت دستگیری از فقیر و هم غنــــــــــــــــی
سرور و مولایی و آقـــــای انـــــس و جــــان علی
مثل ابری در گذر از خشکسال روزگـــــــــــــــــــار
بی امان باری به دشت خشک و بی بـــــاران علی
در مصـــــــــــاف خصم دون و زشت کار پر فریب شـــــــرزه شــــیر پر شــــجاعت فاتح میــدان علی
می درخشی همچو خورشیدی در این ارض و سما
شاهـــــــــــکار خلقتـــــــــــــی و عالــم امکان علی
تــــــــــا همیشـــــــــــه رهنمـــا و رهگشا و رهبری
پادشــــــاه عـــــــالــــــمی و ســــــرور دوران علی
ای علـــــــــــی عالـــــی اعلا شفای جســــم و جان
حافظ اســـــــــرار حـــــــق و ناجـــــی انســـان علی