جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حجت اله یعقوبی(سکوت)
آخرین اشعار ناب حجت اله یعقوبی(سکوت)
|
با هرچه هست و نیست،
خوش بود اگر
با نام تو
گردن نمی زدند
اکنون... و اینجا...که قربانگاهی ست
و نوبت خویش را فریاد می زنیم
بره وار...
راضی ...به رضای تو!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.