يکشنبه ۲۷ آبان
سفر عشق شعری از زهره هاشم آبادی
از دفتر فکر سبز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ۱۹:۴۹ شماره ثبت ۳۰۴۷۳
بازدید : ۳۰۳۵ | نظرات : ۱۱۹
|
دفاتر شعر زهره هاشم آبادی
آخرین اشعار ناب زهره هاشم آبادی
|
وقتی تو باران می شوی،
بهار می آید
نسوز،
که می سوزانی
تخریب نه،
به آبادی بیندیش
عشق،
تحمیل نیست
تمرین است
برای سفر
همه جا پل بساز،
تا اتصال دورها و نزدیک ها...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.