چشمات قلب من ومی لرزونه
قلبم میگه من عاشقت شدم
مست آن خند ه هات شدم
یک احساسی به من میگه
تو خوشبختی منی
تو معنا و وجودمنی
تو هستی وزندگی منی
آسمون خندون خندون
نقش زیبای ترا در میان ابرها میبینم
خنده ات میگه تو بر قلب منی
عشقت و از قلب من فریاد می زنی
ای زیبای من
تومردن به پای عشقت
به من معنا بخشیدی
ضربان قلبم هم ضربان قلب تو
عشق وبه فریاد می زنه
میدونم کسی جز من بر قلب تونیست
قلبم میگه تو عاشق منی
از خدای آسمونها میخوام تو باشی رویا هام
تو باشی امید و آرزو هام
تو باشی آرامش و قلب و جان من
تو باشی دور کنی با چشمات غمهای من
از خدا میخوام باشم با تو بمونم با تو
بخندم با تو بگریم باتو
ببینم آن مهربا نی هات و خوبیهات
بگیرم دست زیبات
قدم بر قدم به زنم با تو بسوی افق عشق
میدونم با تو خوشبختم خوشبخت
دلارامم دلارام
به پیوند آسمونی بر تو هستم
تو به من خوشبختی دادی
بخند به روی من
ای زیباتر از هر زیبا بر قلب من
تا ستاره های آسمان برا ت بچینم
گلهای زمین زیر پات فرش کنم
بخند به روی من
ای معنا و هستی من
ای امید آرزوهام
ای آرامش قلب من
ای بهار جان من