مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
يکشنبه ۴ آذر
خطوط/تندیس عاطفه شعری از آوا رضایی
از دفتر ردپای معکوس نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ۰۰:۱۷ شماره ثبت ۳۰۲۱۳
بازدید : ۶۵۸ | نظرات : ۲۵
آخرین اشعار ناب آوا رضایی
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
1-
پشت هر پنجره
سايه اي بال گشوده
و اين سو
زني گمشده در آرزو
و دودي كه با عبور گنگش
ارتفاع مي گيرد
واژه ها در حجم تصاوير
عبور مي كنند
و خطوطِ نامفهومي
كه ته نشين مي شود
آرام
آرام
در انتهاي فرصتِ زني كه
روي خودش
آرميده است .
2-
توهمي عصيان كرد
نفرت خميازه كشيد
تا پنجره ي آلوده بسته شود ،
و زمين چرخيد .
آواي زنگها امروز
بر انديشه هاي متورم
هجوم خواهد آورد .
نورهاي سركش
اسير
پشت درها
و حادثه يورش مي آورد
نابهنگام؛
نبض موجود بينِ دو زندگي
مي تپد ،
و زمين همچنان مي چرخد.
فردا تنديس عاطفه
در ميادين شهر
حراج خواهد شد
رباطهاي بي هويت
در خيابانهاي سرگردان ،
درختان و برگهاي بي انگشت
و شاعر
شعرش را ناتمام مي خواند .
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.