شنبه ۳ آذر
غریق موج دریاها شعری از محمد فروغی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ ۱۲:۵۸ شماره ثبت ۳۰۰۹۲
بازدید : ۲۸۷ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب محمد فروغی
|
غریق موج دریا ها ز بیم روز طوفانی
کنار بادیه شب ها گرفته سر به دامانی
نسیم صبح شیدایی ز کوچه باغ رؤیا ها
شمیم شوق دیداری، خیال وصل جانانی
به فکر بال پروازی، طنین شور آوازی
قفس جای قناری نیست گشایم پر به بستانی
نشستم پای پیمانی به آیین وفاداری
جفا جای وفاداری ندیدم جز، ز پیمانی
شکسته دل ز لیلایی شدم مجنون صحراها
به پای عشق گل خویی شدم خار مغیلانی
گسستم بند زنجیری، چو بودم مست آزادی
ندانستم پی زنجیر بُوَد دربان و زندانی
فروغی بیش از این طغیان نباشد رسم شیدایی
تو را آن به که در یابی اسیر حکم سلطانی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.