يکشنبه ۲۷ آبان
رفتی برو ... شعری از مریم محمدی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ ۱۲:۱۲ شماره ثبت ۲۹۸۷۰
بازدید : ۷۳۷ | نظرات : ۴۵
|
آخرین اشعار ناب مریم محمدی
|
"می" را دگر به بوسه ی جامت نمی کنم
تو پخته ای!! به بوسه که خامت نمی کنم
صد بار هم ز کوچه ی یادم گذر کنی
یک بار، لب گشوده سلامَت نمی کنم
آری... شکست خورده ام از عشق تو ولی
شیرین، شکست خویش به کامت نمیکنم
دیدی! نشد حریف من این بغضِ در گلو
یک قطره اشک تلخ، حرامت نمیکنم
با تو دگر جهنم دنیا بهشت نیست
از شوق دیدن تو، قیامت نمی کنم
حالا که رفته ای برو، دیگر نیا که من
حتی دل شکسته به نامت نمی کنم
تنها به گریه های من اینجا، هنوز "تو"
می خندم و به گریه تمامت نمی کنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.