تنهاییمو قسمت کردم ،با تو گلم ساده شدم
بهونه ی عاشقیم فراهم شد،تورو دیدم!!
وقتی که من تورو دیدم از آسمون یه ستاره،به
اندازه محبت چشات چیدم:-)
********************
بعد یه عمر صبوری کنارت هر دقیقه،میشنم،محبتو میچینم،از باغ مهربونیت
آینده ی خوبیو من با تو میبینم
دیگه تمومه تنهاییمو
ضمنا این ترانه توسط خودم به اجرا درآمده امیدوارم دوست داشته باشید
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.