يکشنبه ۲۷ آبان
زندگی یعنی تو شعری از حمید آذرگون
از دفتر زندگی یعنی تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ ۱۴:۵۷ شماره ثبت ۲۹۲۵۵
بازدید : ۷۴۴ | نظرات : ۹۱
|
آخرین اشعار ناب حمید آذرگون
|
خنده کن ای نازنین این لحظه را پربار کن
از نمایش های ناب زندگی تکرار کن
طرح لبخند تو از کل زمین زیباتراست
آسمان را با تمام ادعایش خوار کن
در میان ازدحام مردم شهری بزرگ
خط چشمت را برای زندگی معیارکن
قتل عامی میکند افشای اسرار تنت
پافشاری ها برای حفظ آن اسرار کن
پادشاه سرزمین عاشق اشعار من
جان سپردن را به پای جشم خود اجبار کن
چشم من را بسته اند و اتهامم عاشقیست
متهم را با طناب زلف خود بر دار کن
بی گمان پیغمبر گل های این دنیا تویی
پاکی پیغمبران را پیش من انکار کن
مثل آن دیوانه ها امشب به آغوشم بکش
گونه ام را جای پای سرخی گلنار کن
در میان دفترم دیگر اذان را گفته اند
روزه ات را در کنار شعر من افطار کن
تقدیم به نامزد عزیزم خانم دکتر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.