سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 4 آذر 1403
    23 جمادى الأولى 1446
      Sunday 24 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        يکشنبه ۴ آذر

        بعضي دخترا و پسراي امروزي

        شعری از

        منصور شاهنگیان

        از دفتر گذشت ايام نوع شعر نیمائی

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ ۱۹:۳۳ شماره ثبت ۲۸۹۵۹
          بازدید : ۶۶۶   |    نظرات : ۳۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر منصور شاهنگیان
        آخرین اشعار ناب منصور شاهنگیان

        روي سخن ما
        متوجه ي  بعضي از دختر ، پسراي جامعه ميباشد ... نه همه ...
        قسمتي از شعر بلند :
         
        يه مُشت ،سوسول ، پانكي و خام
        تو كار  ِ  شيشه اند  و  كام ..
        با  رپ يا راك يا هاي متال
        اِ ند ِ   توهّـم اَند  و حال
        شده يـه مو  ، ابروهاشون
        آويزونه ، شلواراشون
        از اونوَري ، دخترامون
        پاك ، پسرا ، حيرونشون
        نه خوش اَدا ، نه خوشگلند
        تو پارك و بوتيكا ، وِ ل اند
        دور كه باشند ، دل مي بَـرَند
        ‍زَهرِ تو  ، نزديك ، مي بَـرَند
        نه فكر ِ  درس و مدرسه
        اين جوري كه ، هوا ، پَسه
        حرف و نصيحت ديگه مُرد
        اين درد ُ  بايد كجا بُرد ؟
        فرقي نداره فارس و كُـرد
        همه تو باختيم ، بجا ، بُرد
        براي اصلاح ِ  اينا
        پناه بايد بُرد ، به خدا ...
         
         
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        4