سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 25 آبان 1403
    14 جمادى الأولى 1446
      Friday 15 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۲۵ آبان

        نشی گلم مثل اونُ

        شعری از

        بنجامین بتا

        از دفتر عاشقانه ها نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ ۲۲:۴۹ شماره ثبت ۲۸۹۰۳
          بازدید : ۵۸۴   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بنجامین بتا

        نری از پیشم   نازنین/ بی تو میمونم رو زمین/
        اون ک میرفته تو نبودی/رنده جگر خوار نبودی/
        دستام اون گرفتُ/ بعدش اون ولش کرد
        /چه شبا که صبح شد/طفلی دلم طلف شد
        /صداش هنوز تو گوشمه/نگاش هنوزم یادمه
        /دروغ میگفت دوستم داره/نشی مثلش باز دوباره
        /دلم اتیش بگیره/با هر حرفی اون بگیره
        /دوست دارم /دوست دارم قدر همه ستارها/
        عشق تو زمون ما/چقدر شده غریبهُ/
        دوست دارم ،بمون پیشم/بزار تو این دنیا بگن
        /که من دیونه ات شدمُ/تو که نیستی مثل اونُ
        /همیشه یادم میمونی/خوب میدونم ک نمیری
        /مثل خودم غریبه ای
        /مثل اون نشی گلم/واسه همه گل نبری/
        تا که دیدی تو عشقتُ/واسش چیزی کم نزاری
        /دلم میخواد صدات کنم/از ته دلت نگات کنم
        دوست دارم
                       دوست دارم
                                         عزیز من هستی پیشم....
        بنیامین بتا
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        8