دوشنبه ۲۸ آبان
**\دخترانی که مورد اذیت و آزار قرار میگیرند\** شعری از مولود پورصفا
از دفتر چرک نویس های مولود نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ۱۸:۱۴ شماره ثبت ۲۸۶۴۴
بازدید : ۸۳۲ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب مولود پورصفا
|
پا ی رفتنم نیست
دل برای موندنم نیست
آزرده ام ،پاک باخته ام
رسم روزگار این بوده
که پی در پی زند بر من تازیانه
افتادم از پا
ای رهگذر من تفاله نیستم
من بی سر و پا نیستم
لجن زدند بر من,,
بر نفسم,
بر تنم .
نفرین بر آنها که بی خدا بودند
و ادعا ی دیانت داشتند
تف بر آنها
که گُل وجودم را
به زیر پای کثيفشان,,
پر پر کردند.
خدا تو بستان
اه مظلوم
از ظالم را
. تو نا بود کن,
تار و پود وجودشان
تا در امان بمانند
گلهای,
گلستان زندگی
مولود**Masha**
14/06/2010
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.