يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر محمد مهدی (هوشیار) فرازمند
آخرین اشعار ناب محمد مهدی (هوشیار) فرازمند
|
با سلام به محضر شاعران گرامی سایت شعر ناب، این شعر توسط دخترم،فاطمه خانم فرازمند که در سال دوم دبیرستان و در رشته تجربی تحصیل می کند، سروده شده است. امیدوارم که مورد نظر دوستان قرار گرفته و دخترم را از راهنمایی های خود بهره مند فرمایند.
صدایی آشنا می آید از دور
و مردی با خدا می آید از دور
تمام بلبلان، خاموش و مستند!
ندای مصطفی می آید از دور
صفوف یوسفان در سجده هستند
امیری دلربا، می آید از دور
یلان شیر افکن در سکوتند
علی مرتضی می آید از دور
فقیران غرق در شور و سروراند
امامی با سخا می آید از دور
و می نازد به خود عالم چه مغرور
که فخر اولیا می آید از دور
اسیران، شهد آزادی بنوشید
شه آزاده ها می آید از دور
سپاه مشرکان ، آماده باشند
حسین سر جدا می آید از دور
فاطمه فرازمند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.