يکشنبه ۲۷ آبان
نوستالوژی شعری از بهناز لامعی
از دفتر ضربه های تلخ نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ ۱۹:۵۹ شماره ثبت ۲۸۲۸۳
بازدید : ۵۰۵ | نظرات : ۴۲
|
آخرین اشعار ناب بهناز لامعی
|
صورتکهای چاک باز
و عصرهای بارانی
نوستالوژی دوشنبه های اهلی
که اهل هیچ هندسه ای نبود توی جغرافیای من...
و کوچه ،
که تا انتهای جت های کاغذی
مچاله
می بارید
و چترها ، به خانه بر می گشتند ..
چقدر در بی اتفاقی سالهایی که ته گرفته اند
سطرها مرا دویده اند ..
دست از جیب شب که بیرون می اورم ،
پیله میکنم به صبح ..
که ایستاده باشم
روی نقطه سر خط ها ی تو
و مردکی نا تمام
که عقوبت سلام من بود ..
آه می شوم
و زخمهای همیشه
به صورتم تن می دهند ..
بهناز لامعی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.