يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر زین العابدین محب علی
آخرین اشعار ناب زین العابدین محب علی
|
تو ميخواهي که این احساس ناب اندوهگين باشد
وغم در این نگاه تب گرفته خوش نشين باشد
چه دارد در ضميرش خط ناخواناي چشمانت
که دامن می زند ترديدهايم با يقين باشد
بلرزان با نگاهت پاي قلب بي قرارم را
بگو مهلک ترين آوارتاريخ زمين باشد
زمستاني ترين معشوق را برمی گزينم تا
در این سرماي بي مهري نمازم آتشين باشد
در این باغ سراسر سيب ، حواي تب آلوده
بخواه از من که دستانم دوباره ميوه چين باشد
بهشت واژه هايم را به رويت بازخواهم کرد
اگرلبخند آغوشت به دستانم امين باشد
تصورهم نمی کردم در این بيگانگي مانوس
سرشت چشم تو با سرنوشت من اجين باشد
در این جغرافياي بي کران که در غزل دارم
به اندوهت رسيدم زندگي شايد همين باشد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.