شنبه ۳ آذر
مترو شعری از آرزو نوری
از دفتر پیوست نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ۱۱:۴۲ شماره ثبت ۲۷۹۸۲
بازدید : ۸۴۲ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
هنوز به رسیدن فکر میکنم
اگرچه راهها
بستهاند!
مترو
در ایستگاههای معمول میایستد
آدمهای نامعمول
خمیازه میکشند
انتهای کوپه
روی گرد و خاک کفشها
از تو مینویسم
زندگی روبروی من است
همراه من
خالی از تو
عکسی
نامهای
دستمالی....
چیزهایی
که به نبودن آنها
عادت خواهم کرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.