شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا نظری(لادون پرند)
آخرین اشعار ناب محمد رضا نظری(لادون پرند)
|
کم کم، کم کم،نم نم،نم نم،هی میریزم، هی مینوشم
امشب هم با یادت مستم،فریادم اما خاموشم
دنیا دنیا غم در سینه،دریا دریا اشکم جاری
آتش میگیرم،میسوزم!گاهی قُل قُل قُل میجوشم
مجنونم کردی لیلایم،شیدایم کردی ای وایم
بردی شورم،بردی حالم،بردی عقلم،بردی هوشم
اینجا،آنجا،هرجا هستی،در روحم،جانم پیوستی
تا می آیم تنها باشم،پچ پچ ها داری در گوشم
حِسم میگوید می آیی،دارم میبینم! اینجایی
باور دارم!بر میخیزم!حتی کفشم را میپوشم!
تا مستم پیشم میمانی،انگاری قدرم میدانی
تا هُشیارم بر میگردی،سر بر میداری از دوشم
مستم،مستم،اما هستم!محتاجم،میگیری دستم؟
در تنهایی هایم مردم،کی میگیری در آغوشم؟
جایت خالی،جایت خالی،بر میخیزم با بی حالی...
خودکارم را بر میدارم،احساساتم را میدوشم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.