يکشنبه ۲۷ آبان
معناي عشق به روايتي ديگر .. شعری از سمانه هروی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ۱۸:۳۳ شماره ثبت ۲۷۹۱۱
بازدید : ۷۶۰ | نظرات : ۷۰
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
معناي عشق چيست ؟هياهوي ديگر است
معناي _وسوسه _ احساس در سر است
تنها اگر شدي و غريب ماند ي غم مخور
دنيا دگر پر از نيمه هاي _ پر پر است
احساس _ نيمه كاره _ دست خورد ه اي
اين روزها مدام در پشت _ هر در است
در كنج _ خلوت بي كسي ات مانده اي
هي داد ميزني ولي گوش همه كر است
صد بار به جرم _ عشق تبعيد ميشوي
اين ارمغان عشق , از سوي مادر هست
آدم به پاي عشق , بهشت را فروخت
اين روزها دنيا فقط پر از نر است
قيمت به عشق ميزنند و افسوس اين زمان
معيار عاشقي فقط سيم و زر است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.