تا در خیال چـشم تو را بوسه میزنم
خیلی زلال چـشم تو را بوسه میزنم
.
فتوا ندیده ام که حرامم کند کسی
وقتی حلال چشم تو را بوسه میزنم
.
شاید به اختیار شاعریم در محال ها
گاهی محال چشم تو را بوسه میزنم
.
تک خال ناز چشم تو کانون زندگیست
کانون خال چشم تو را بوسه میزنم
.
گل میدمد شمال دو چشمان آبی ت
وقتی شمال چشم تو را بوسه میزنم
.
احساس میکنم غزلی مانده بر لـبم
تا حس وحال چشم تو را بوسه میزنم
.
بگذار زیر سایه ی چشمت غزل کنم
تا در قبال چـشم تو را بوسه میزنم
.
فواره ی زلال نجابت کمال و عشق
من در کمال چشم تو را بوسه میزنم
.
ای اتصال عشق به عرش فرشته ها
بی اتصال چشم تو را بوسه میزنم
.
وقتی اذان چشم تو ما را بلال کرد
دست بلال چشم تو را بوسه میزنم
.
روزی تو را ز سینه به دل منتقل کنم
حتادر انتقال چشم تو را بوسه میزنم
.
چشمت ببندو مردن«دلجو» نظاره کن
من در زوال چشم تو را بوسه میزنم
=====
دلجووو
با سپاس وافر از حضور پر مهر تک تک عزیزانم خصوص دختر بزرگوارم فاطمه ی رهای نازنین...