جمعه ۲۵ آبان
جای من نیستی... شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ۱۷:۰۲ شماره ثبت ۲۷۵۰۶
بازدید : ۶۴۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
جای من نیستی قلبم چقدر گرفته
کاش بودی پیشم تو شبای رفته
پیش من نیا دیگه که این دل پژمرده
پیش هر کسی غم چشم تو را خونده
خسته ام از این شبای انتظار
از روزای تلخ بی چشمای یاررر
مگه من چیکار کردم ای خدا
در دوری بس نبود اخه چرا؟!
غنچه توی دلم خیلی وقته مرده
پیش هر ادمکی شعر تو را خونده
پیش نیا بیا خسته میشی خسته میشم
سر خاک من بیا بزار منم دیونه شم
دستای عشق من گرفتی از دستای من
بیا این جونه منه بگیرش از پیکر من
روزگار بی رحمه من خسته
همچی تاریکه چشم من بسته
بنیامین بتا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.