مهـــــــــــمان توام ای فلک از شوق تو شیدا
ای آینه ی مهــــــــر تو از خــــــــــوان تو پیدا
ای عطـــر گل مـــــــــــریم و ای روح بهاران
ای زمــــــــزمه ی جاری آواز مسیـــــــــــحا
در دامن اندیشــــــــــــه نگنجــید ی و دادی
از خود تو نشـــــــــانی به زمین و به زمانها
صد عارف و صد شاعــــر و صد سالک راهت
گفتند و بگوینــد و ســـــــــــــــــــرایند غزلها
بر سفره ی رنگیـــــــــــن تو ای بانـــی آغاز
هرکس که نشیند نشــود بیکـــــــس و تنها
با دایره ی عشــــق تو هرکـــس که نچرخید
یا طعمه ی دیو اســـت و یا عاشـــــــق دنیا
در فرصت ماه رمضـــــــــــــان تو بشــــوییم
غمخانه و زنگار بد اندیشــــــــــــــــی دلها
شاید که دراین زمــــــــــــزم قرآنــی پر نور
نوری برســـــــــــــــانی به دل انجمـــن ما
تقدیم به تمام روزه داران ماه مبارک رمضان / مدیریت محترم سایت و دیگر دوستان ارجمند و عزیزم که همواره مرا با وجود خویش مسرور می سازند و وجودشان مایه ی مباهات و افتخار من است به همگی درود و تبریک فرا رسیدن این میهمانی نورانی