جمعه ۲ آذر
ستارهای خواهد درخشید شعری از فریدونی
از دفتر Mona66 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ۰۰:۲۱ شماره ثبت ۲۷۲۷۰
بازدید : ۶۶۵ | نظرات : ۱۹
|
|
خورشید به من لبخند میزند
در حالیکه گرمای اش کشنده میشود
ماه در گوشه ای از دنیا
با ستاره ای ملاقات میکند
ان هنگام که چشم ها به خواب میرود
باد رقص کنان و مست در صحرای خاطرات
ردِ بر توده ای از خاکسترِ
گذشته ام , می پراکند
...قدم های رفته به باد را
زاویه دوربین را بر می گردانم
رویایم را بر پرده سی نما می برم
انجا منتظرم باش
امشب نوبت نمایش من است
تولد کلمات با توست , بازی نقش با سایه های نور
و من از پشت پرده مینوازم صدای سکوت را
با دستهای گره خورده به زمان .
ماه با ستاره ای ملاقات میکند
ان هنگام که چشمها به خواب رفت
ستاره ای خواهد درخشید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.