شنبه ۳ آذر
نامه شعری از آرزو نوری
از دفتر حاشیه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ۱۴:۴۰ شماره ثبت ۲۷۲۲۷
بازدید : ۶۹۲ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب آرزو نوری
|
سلام
منام
کسی که بیتو هرگز بود
حالم را اگر بپرسی
ملالی نیست
اشتها ندارم اما
خجالت میخورم
بیتو ماندن را
نه
نگران نشو
جویای حالت نمیشوم
پرسیدن ندارد
راه میروی در پیروزی
و شماره ات
دست به دست میگردد
پشت کارتهای«بیتوهرگز»
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.