یارب امشب چه شبی هست که مارا دگراست
مـردم کـوچه و بـازار چه شوری بسراست
همه جا هست چراغـانی و بـاساز و طــرب
زاد روز گل نـرگس چنان یک خبـر است
گل نرگس پس از رویش پژمـرده شـود
این گل نـرگس مـا تـازه طـربناکتر است
عـطر نـرگس بکنـد چنـد مشامـی را پـر
عطر ایـن نرگس ما سطح جهان منتشر است
خواهشم هست خدایا مـن از درگـه تــو
صلواتت بفرست بــر گل نــرگس ثمر است
ولی اش باش و همی حافظ و هــم نــاصـر
تا زمـانی که قـرارت به زمــین و قـمر است
بسلامـت تـو بـدارش و ظـهـورش نــزدیک
به ظـهـورش همه خـلق جـهان منـتظر است
هـر کـجـا مینگـرم کشتـه و کشـتار چـنان
هـر چه را میـشنوم جنگ و تجاوز خـبر است
کشور شام و عـراق هـر دو خـرابنـد خـراب
عـرض اسـلام و مسلمان هـمگی در خطر است
سا خته اند یک سپری بـی خـردان از اسـلام
بهر نـا بودی مـردم همه جــا یـک سپر است
مــردم سامـره آواره نـمـو دنـد از شـهـر
از غــم رنـج تـمامـی دل گـمـنـا م پر است