بیا جانا بهاری کن خزان را
بیا روشن نما این آسمان را
تو نور دیده ی پیغمبرانی
بیا روشن نما چشم جهان را
نشان ما تویی یا صاحب الامر
نشانم ده تو قبر بی نشان را
بیا داد علی بستان از آن قوم
بیا توبیخ کن آن کوفیان را
حسن را زهر کین از پا در آورد
به آن قاتل بنوشان شوکران را
در آن صحرای غم مولا چه تنهاست
بیا یاری نما روح زمان را
در این دنیای پر درد و غم آلود
چه راحت می کشند این شعیان را
اگر صد بار هم مادر بزادم
فدایت می کنم این جسم و جان را
ز هجرانت رود خون از دل ما
بیا درمان نما درد نهان را
خوشا آن دل که از هجر تو سوزد
ببوسم در پی ات پای دوان را
اگر دستم رسد یکبار دیگر
" ببوسم خاک پاک جمکران را "
( احسان )
خدا وند شاعر اهل بیت آقای آغاسی را بیامرزد که نا خود آگاه تضمینی بر شعر معروفشان شد .
فعال نمودم چون متعلق به <span style="\"color:" rgb(0,="" 128,="" 0);\"="">آقا امام زمان</span> است نمی خوام حرف و حدیثی توش باشه </span></div><div> <span style="\"font-size:18px;\"">دست بوس همه تان </span><br></div>