جمعه ۹ آذر
عاشق ریا کار شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ ۱۱:۲۰ شماره ثبت ۲۶۷۷۲
بازدید : ۳۲۱ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
عاشق ریا کار منم
پست و بدنام به عشق منم
این منم زبیر عشق
عهد شکن عشق منم
این منم بر عشق ناله می زنم
سینه خود چاک بر لباس می زنم
بر جانبازی عشق
هوار به غوغا می زنم
نماز شب به طیار میزنم
قلب من کجاو قلب جعفر کجا
این منم بر عشق بازی میکنم
نه عشقبازی
این منم
کمال عشق به عشق خود قیاس می کنم
عشق خود را برتر از
عشق علی(ع) فر یاد میکنم
جهل و لذت دنیا بر من ولی است
من کجا و عاشق دلسوخته پاک کجا
صاف و خالص
ساده و بی غش من کجا
وعاشق مجنون لیلی کجا
هدیه من کجا و فرهادشیرین کجا
این منم چو یزید
دم از مشکلها بر عشق می زنم
عشق من کجا و عشق حافظ کجا
این منم
چو بر عشق فریاد میزنم
خود را پیش عاشقان پاک
رسوای بی مقدار می زنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.