يکشنبه ۲۷ آبان
**\چهارعملاصلی حیات من\ ** شعری از مولود پورصفا
از دفتر چرک نویس های مولود نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ۱۷:۳۶ شماره ثبت ۲۶۷۵۷
بازدید : ۷۵۹ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب مولود پورصفا
|
با سر به باغ زندگی هل داده شدم
با ضربه زدن به ماتَحتَم
تنفس را در من ضرب کردند
مادرم را از باغ ِ زندگی منها کردند
با اعشاری ها قدم به قدم راه افتادم
باید ها و نباید ها را در سَرَم جمع کردم
شادی ,,*غم *,,مکنت *و نکبت**
همه را تقسیم کردند
حاصل و سهم ان شد برایم
فقر بتوان **بینهایت**
کارتنی برای زیستن و مردن
شکمی باد کرده از گرسنگی
وگاهاً سیر از پس مانده ها
پس کو خانه و کاشانه من؟؟؟؟؟؟؟
کجاست پدر من؟؟؟؟؟؟؟
نیست مادر من!!!
حالا تو بگو
از کی شِکوِه کنم من؟؟؟؟؟؟؟
مولود**Masha***
سه شنبه ** ۳ آبان ۱۳۹۰**
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.