جمعه ۲ آذر
چای با عطر دل انگیز لبت می چسبد شعری از سید مهدی نژادهاشمی
از دفتر زنبق های وحشی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ۰۱:۳۵ شماره ثبت ۲۶۶۶۶
بازدید : ۹۳۴ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر سید مهدی نژادهاشمی
آخرین اشعار ناب سید مهدی نژادهاشمی
|
بوف کوری به بلندای شبت می چسبد
چای با عطر دل انگیز لبت می چسبد
شاعران کافه کتابی زده اند از چشمت
قهوه با شعر به همراه تبت می چسبد
این همه مست و خراب ِ تو در اوهام بسر
تا ببینند چه ها در طلبت می چسبد
دست بردار از این مملکت دیوانه
بس که جذاب شدی به نسبت می چسبد
قند پهلو تر از آنی که تو را درک کند
خوب و بد بر شکرستان ِ لبت می چسبد
ساحل از جاذبه و دافعه ات می گوید
مثل موجی به غم بی سببت می چسبد
دل به دل راه نده تا بروند از دورت
شعر هم چشم به چشم ادبت می چسبد
سید مهدی نژادهاشمی
—
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.