دل هــــــــواي يـــار دارد بیخودی
آرزو بسيــــــــــــــار دارد بیخودی
عقل هم خواهد همــان را حيـف خود
درس و مشق و کــــار دارد بیخودی
چشــم هــم بي طاقــت آغاز صبـــح
وضــــع حســـرت بــار دارد بیخودی
پــا ضعيــف و ميــل تنــد و کــوي يار
راه نــاهـــمـــــــوار دارد بیخودی
از سـراشيبـي، بلنــدي، خسته دل
روزگــــــــــار آزار دارد بیخودی
عشـق در زنــدان و ممنوع الخروج
شهـــــــر دل ديـــوار دارد بیخودی
آنچـــه خـواهـد دل همان نادر شـود
دل چــــرا اصــــــرار دارد بیخودی
ســــرخوش از انبوه اســرارست دل
صــــد غم از اســـــرار دارد بیخودی
انتظـــار آخـــــر بــه پایــان ميرسـد
وعــــده ي ديـــــــــدار دارد بیخودی
دل ز شفـافي درونش ظاهــر است
از تظـــــاهـر عــــار دارد بیخودی
عقـــل و قـانون و عقـايد جای خود
ميـــــل يک پيــــــکار دارد بیخودی
صبــــر ايـــوبـي دواي درد نيســت
دل هـــــــــواي يـــار دارد بیخودی
پ ن:
بی خودی = اَ لَکی ،
شوخی شوخی جدی گفتم، باور کن
بسیار جالب وزیبا سروده اید
درودها برشما