جمعه ۲ آذر
دیده بانان عشق شعری از جاسم ثعلبی (حسّانی)
از دفتر شهر شعر نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۰۷ شماره ثبت ۲۶۵۳۰
بازدید : ۷۹۰ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر جاسم ثعلبی (حسّانی)
آخرین اشعار ناب جاسم ثعلبی (حسّانی)
|
دیده بانان عشق
در این برهه از زمان
دیدبانان عشق
سه دسته ی ناجورند
خواب دیدگان
قاصدک طبل خوشباوری هستند
و خمارها
نعلبک استکان درد کشیده ی روزگارند
و سر سپردگان
مثل یک تکه چوب بازی
انبه دو انبه اند
سرگردان
در فضای بی رنگ دلخوری اسیرند
عشق زمینی
زغال سوخته ی کویری خشک و بی آبی است
در گردبادحوادث
می میرد
عشق حقیقی از آن خداست
نسبت خالق به مخلوق
مثل طراوت خورشید به ماه
منتظر آرزوهایت نمان ای سوخته دل
جاسم ثعلبی (حسّانی) 30/02/1393
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.