شنبه ۳ آذر
شبح ... شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر اشعار آزاد نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۹:۲۲ شماره ثبت ۲۶۵۰۷
بازدید : ۷۱۸ | نظرات : ۱۱۹
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
بارشِ پاییزی بر سنگ
بوی خاک است و نسیم
شبحِ مَردی
روی یک تپه ی خاک
مرثیه می خواند
تویِ این وهمِ غروب
به دلِ سردِ زمین
خون می باردِ...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.