جمعه ۹ آذر
شبی آخر به ما هم می رسد شعری از منصور دادمند
از دفتر دیوان مسعود نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۵:۲۲ شماره ثبت ۲۶۴۲۱
بازدید : ۵۰۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب منصور دادمند
|
ز مهر عشق را آموختم وسوختم
از احمد(ع)محمود مطاهر مهر آموختم و سوختم
از علی(ع)ناله بر آتش عشق را آموختم و سوختم
از حسن(ع) غریبی عاشق را دیدم و سوختم
از حسین(ع) خنده بر آتش دیدم و سوختم
از سجاد(ع) اشک عاشق دیدم وبر صبر سوختم
از کاظم(ع) فریاد عاشق در زندان دیدم و سوختم
از چوپان زمان(ع) دریده شدن گوسفندان دیدم
وچشم به در سوختم
خداوندا هرچه خواهم به تعجیل می دهی
اما چرا مرگم به صبر ایوب می دهی
دلم به ناله بهار خوش است
صبر کن ای دل شبی آخر به ما هم می رسد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.