جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
آخرین اشعار ناب عبدالله خسروی (پسر زاگرس)
|
فریاد نزن غریبه
در دیار مهربانی ها
کسی بلند حرف نمیزند و
آرام تر قدم بردار
هر نقطه از این خاک
سرداری در گور آرمیده است
در سرزمین لاله های سرخ
بوی خون تازه میاید هنوز و
زیر خاک های غرب و جنوب
کلی خاطره خوابیده است
از شمال تا جنوب این کشور
اوراق زرین با تاریخ رژه میروند
گرچه خاموش شده اند و
خسته مردم
ولی
از بلندیهای زاگرس تا ارتفاعات البرز
چون کوه استوار ایستاده اند
ای قاصدک به دورست ها بگو
اینجا سرزمین شیران و
مهد دلیران ایران ماست
ساده میگویم و روشن
در دیار آریایی ها
سالها تمدن و افتخار ایستاده اند
به کلاغ ها بگو
در بهشت گل و پروانه
کبوترهای صلح برای پرواز آماده اند ..
عبدالله خسروی (پسرزاگرس)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.