جمعه ۲ آذر
کفتر جلد شعری از مشکوة توکل
از دفتر آستان عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۱:۴۱ شماره ثبت ۲۶۳۰۹
بازدید : ۸۰۳ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب مشکوة توکل
|
(( ای فدای تو هم دل و هم جان))
با تو این زندگی ست در جریان
مانده ام آنچه را که میدانم
با چه لحنی بیاورم به بیان
گونه هایت انار نی ریز است
لب تو زعفران استهبان
عجبا اینکه هی جوان گردد
روی ماهت چو قالی کرمان
چون پلنگان دلت مصفا هست
گرم هستی چو ظهر تابستان
مثل دور قلات زیبایی
مثل لی رز پری تو از احسان
گیسوان شلال تو مثل
بید مجنون چشمه ی هرگان
بوسه هایت کماچ فساست
هرم آغوش توست نخلستان
پر غروری درست مانند
شاه قاجار شیشه ی قلیان
دلم آموخته ی نوازش توست
کفتر جلد خانه را نپران
مشکوة
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.