شنبه ۳ آذر
منم آن قمار بازی که به یک قمار دیگر شعری از مرتضی دیانت دار (خاموش، خموش)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۳:۳۳ شماره ثبت ۲۶۰۱۱
بازدید : ۱۰۷۶۰ | نظرات : ۲۶
|
دفاتر شعر مرتضی دیانت دار (خاموش، خموش)
آخرین اشعار ناب مرتضی دیانت دار (خاموش، خموش)
|
منم آن قمار بازی که به یک قمار دیگر
دل وی ربایم از او سر یک قرار دیگر
همه دامها گشودم همه ره بیازمودم
ره دیگری نمانده مگر احتضار دیگر
اگر او به وعده آید ره دیگری بگیرم
به ربودن دل او کنم ابتکار دیگر
به دلش چنان نشینم به تغزل و ترانه
که به جز منش نباشد همه کار و بار دیگر
به حیل چنان نمایم دل او دچار عشقم
که به جز من او نخواهد نشود دچار دیگر
اگر این قمار بردم دل وی همی ربودم
به سرم دگر نباشد سر یک نگار دیگر
و اگر ببازم اینرا بروم به خامشی من
همه رخت خود فکندم سوی یک دیار دیگر
مرتضی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.