جمعه ۲ آذر
دنیای خوشمزه شعری از مصطفی فخاری
از دفتر شعر طیّب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۵:۵۸ شماره ثبت ۲۵۹۳۸
بازدید : ۴۳۷ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب مصطفی فخاری
|
دنیا خوشمزه است
به شرط آنکه
لقمه ی گنده تر از دهانت
بر نداری
*********************
دوست را بخاطر دانایی اش
دشمن را بخاطر نادانی اش
دوست دارم ...........
***********************
این بادیه زیباست
اگر چشمت ، سرمه کشیده باشی
*************************
این چند عیار عمر چقدر می ارزد
که با " فخر" همبسترشده ایم ؟
****************************
استادم یاد داد روی تشک زندگی با خودپسندی
فن آفتاب مهتاب اجرا کنم
***********************
با نقد وارد شوید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.