شنبه ۳ آذر
باغ ... شعری از منوچهر مجاهدنیا
از دفتر اشعار آزاد نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۴:۲۴ شماره ثبت ۲۵۹۱۲
بازدید : ۱۰۶۰ | نظرات : ۲۲۲
|
دفاتر شعر منوچهر مجاهدنیا
آخرین اشعار ناب منوچهر مجاهدنیا
|
باغ مرا می خواند
رود مرا می گرید
تو مرا می بینی
من تو را می دانم ...
من اگر باغ بودم
هر پاییز
برگ های ام را زیرِ قدم های ات می افشاندم
و
گُل رُز سپیدی را
توی موهای ات می کاشتم
و
همه تنهایی هایم را
با خود می مُردم ...!
با عرض معذرت که بر خلاف عقیده ام ، در این سروده بالاجبار از منیت شاعر گفته ام .
این مورد را بنده خودم نقد کردم .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.