اگر تمام ملل با هم متحد بودند
رنگین کمان پرچم واحد شان می شد
............................................................
در تقسیم ماه بی عدالتند
شاخه های خشکیده
...........................................................
یلدا...
سکوت می کنیم
بلندی آن را
.........................................................
گوش فنجان را می فشری
برای آرامش خود!
........................................................
زبانم مو در آورد
از بس که تو اصلاح نشدی!
.......................................................
دریای آزاد
چاهی بیش نیست برای
دلوِ ماه
......................................................
شاعر نشده ام
که به شما بفهمانم
نادان عقب گرد هم کند
دردی دوا نخواهد شد
...................................................
رحم تا زخم
به فاصله ی ثانیه ای
از همین ثانیه شمار است
.................................................
گلوله ها
مشقی بودند
برای هر شب ما
تا برای امتحانات نهایی آماده شویم
................................................
فقط یک مرد می تواند
همخانواده ی یک درد شود
...............................................