جمعه ۲۵ آبان
قلبم همیشه با تو شعری از بنجامین بتا
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ۱۳:۱۳ شماره ثبت ۲۵۷۷۲
بازدید : ۸۱۰ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب بنجامین بتا
|
روحم همیشه با تو/دردم همیشه با تو/قلبم همیشه با تو/فکرم همیشه با تو
در شب هفت/دشت من/سیاه نپوشی نازنین/بر سر قبر من نیا/دلگیر نشو ای بهترین
روحم همیشه با تو
دلم همیشه باغمه/صافم همیشه با همه/سیلی دشت چه محکمه/دشتم همیشه ساکته...
روحم همیشه با تو
سنگ امد/قلب رفت/تگر امد /برگ رفت/اگر امد/رفت باز/زندگی دیگر نباز/بازُ بازن با همند/کفترا هم با همن
روحم همیشه با تو
خاکم همیشه با غمه/قلبت همیشه با منه/جایش همیشه محکمه/عشق من/زخم زبونت مرحمه...
روحم همیشه با تو
دردا که دادار منی/تو قبلگاهی بیدلی/بر قبر این مزار من/این دل بی قرار من/میکشه هرروز انتظار...
روحم همیشه با تو
عاشق تو میمونه هییییی/بتا همیشه با تو/فرامشش نکنه دیگه...
بنیامین بتا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.