يکشنبه ۲۷ آبان
مادر شعری از علی اکبر حسینی زاده
از دفتر یاد نسیم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ۱۷:۲۷ شماره ثبت ۲۵۶۰۱
بازدید : ۴۸۹ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر علی اکبر حسینی زاده
آخرین اشعار ناب علی اکبر حسینی زاده
|
بسم الله الرحمن الرحیم
مادر
مژده ای مادرِ من، نوگُل ایام رسید
بهترین روز خدا، بهتر از این روز که دید
یادِ آن روز که چون غنچه کنارت بودم
لحظه آمدنم قلبِ تو از شوق تپید
مادرم دید مرا، خوب پَر و بالم داد
دستِ خود بازگشود، زود در آغوش کشید
در بغل بودم و از شیرِ تو می نوشیدم
تا که سیراب شدم ،شیر زحلقم پرید
بی پناه بودم و از دل، تو پناهم دادی
ماهِ پُر مهرِ تورا، غیب به من داد نوید
هر زمان شکرِ خدا گویم و فریاد زنم
مژده ای مادرِ من ، وعده دیدار رسید
با تشکر فراوان از شما عزیزان و گرامی داشت روز مادر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.