جمعه ۲ آذر
گمشده شعری از علی مناعتی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ۱۳:۴۹ شماره ثبت ۲۵۵۶۴
بازدید : ۴۳۷ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب علی مناعتی
|
چرا خالی از احساسم؟
انگار عشقو نمیشناسم
شاید دلم دیگه مرده
غمش احساسشو برده
بهش میگم عزیز من
تو ای قلب مریض من
چرا همش تو آرومی؟
چرا هیچوقت نمیخونی؟
چرا درد دل من رو
تو یادت میره آسونی؟
چقدر آروم و دلسرده!
انگار عشقو گم کرده
یه گوشه ساکت افتاده
هواش بارونیه انگار
ولی گریه اش نمیگیره
فقط بغض میخوره این بار
چشاش بسته ست نگاش خیره
چرا گریه اش نمیگیره؟
شاید تو رفتی از یادش
آره چون سرده فریادش
چقدر آروم و دلسرده
انگار عشقو گم کرده
دیگه عاشق نمیشم من
دیگه راهم رو میدونم
دیگه من سردم از احساس
دیگه از عشق نمیخونم
"علی مناعتی"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.