شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر الهه معین زاده (نسیم شرق)
آخرین اشعار ناب الهه معین زاده (نسیم شرق)
|
گام های تو
بوسه گاه من است
به سجده می روم
به حرمت قدم ات
تو ای فرشته ی شبهای بی قراری من
بهشت جای تو و چشم منتظر به رهت
که لحظه های مرا مغتنم کرده ست.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.