يکشنبه ۲۷ آبان
عروس ِاردیبهشت شعری از مریم شجاعی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ۲۲:۴۹ شماره ثبت ۲۵۵۲۵
بازدید : ۴۶۶ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی
|
چقدر از تو بنویسم
که دلم
آرام گیرد؟
تمام وجودم
در این روزهایِ بی کسی
تورا فریاد میزند...
بغضی سنگین
خشمی سهمگین
چهار ستونِ بدنم را
میلرزاند...
و من
می رنجم از
زخمِ زبان ها.
افسوس...
نه مُشتی به دیوار میکوبم
و نه اشکی سرازیر میکنم.
آه ...اگر بودی...
که اگر بودی
سنگ ریزه میشدم
در پست ترین نقطه ی دامنه ات.
سَرم گَرم میشد
به شمردنِ چروکهایِ پیشانی ات.
بوسه میزدم
به دستهای پینه بسته
اما مردانه ات.
(عروسِ اردیبهشتِ بی پدرم ... پدر...
دعایم کن
که تاب بیاورم باز هم
نبودَنَت را.)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.