دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سمیه سلطانی (سایه ی عشق)
آخرین اشعار ناب سمیه سلطانی (سایه ی عشق)
|
عمری میون عاشقا
تنها و بی پناه بودم
جز تو کسی رو این شبا
تو رویاهام نمیدیدم
دلبسته نگات شدم
تو اوج ناباوریام
میشنوی فریادمو دل
میخوام باهات هرجا بیام
میخوام باتو باشم تا عشق
واژه ایی آزاده باشه
توی کتاب عاشقا
اسمی ازم گفته بشه
میخوام اگه تو شیرینی
بشم فرهاد قصه ها
باور نداری خوب بیا
حیفه بمیرن دِیقه ها{دقیقه ها}
بیا بیا تو هم نفس
نزار تو این کنجِ قفس
پرنده ای اسیر باشم
بیا واسم شو همه کس
نزار واسه من غریب
بی معنی شَن این واژه ها
بزار کتاب قِصّمون
باشه ازین غصه رها
میخوام ترانه های ما
احساس عاشقا باشه
نزار هیچ عاشقی ازعشق
با غم و درد جدا بشه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.