جمعه ۲ آذر
فردا شعری از ژیلاراسخ
از دفتر واژه های تنهایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۳ ۲۲:۱۰ شماره ثبت ۲۵۱۵۹
بازدید : ۵۲۷ | نظرات : ۴۲
|
|
فردا
گرتو فرهادم شوی،
شیرین چولیلا می شوم
سربه صحرامی گذارم......
مرغ عنقا می شوم
برسرسجّاده ......
تسبیح و،دعای ربّنا
خوانده و ،سرشار.....
فردا می شوم!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.